LAI VALIK REKLAAMKINGITUSI

Kõik reklaamteenused ühest kohast - mugav, kiire ning professionaalseim teenindus

13 enamlevinud müüti reklaamtoodete kohta

01.02.2021

Jagage seda artiklit sõpradega:

Müüte on kerge uskuda, kuid tihti juhtub, et laialt levinud seisukohad osutuvad lähemal uurimisel eksiarvamusteks. Sama kehtib ka firmakingituste valdkonnas. Meie konkurentsipõhises maailmas ei jää tihedast rebimisest puudutamata mitteükski tegevusvaldkond. Ettevõtted püüavad iga hinna eest laiendada turgu ja kasvatada lojaalsust oma brändi vastu, kasutades selleks muuhulgas ka reklaamtooteid. 

Ometi on reklaamtoodete kohta käibel palju erinevaid uskumusi ja arvamusi. Lubage meil natuke valgustada neid ekslikke arusaamu tegelikult ühe kõige efektiivsema turundusvahendi – reklaamkingituse – kohta.


Millised kinnismõtted on reklaamtoodete vallas kõige tavalisemad?


  • Reklaamkingitused on koledad 


Inimesed arvavad tihti, et enamik reklaamtooteid nagu näiteks reklaamrõivad – fliisid, t-särgid, nokamütsid – on inetud ja kehva kvaliteediga. Kuid oh üllatust – need võivad olla vägagi stiilsed. Ettevõtted panustavad nii disaini kui kvaliteetsetesse materjalidesse, sest nad eelistavad klientide ootusi mitte petta. Ebakvaliteetne toode inimest kordusostule kindlasti kohe ei meelita.


  • Inimesed ei kasuta reklaamtooteid

Tihti arvatakse, et kingituseks saadud logoga eset ei hakata kunagi kasutama. On oluline firmakingituseks valida toode, mida inimene vajab, mis teeb tema elu lihtsamaks. Ettevõtte logoga praktiline ese, mis on kingitud tunnustuseks hea töö eest motiveerib kindlasti nii töötajaid kui kliente ja nad tunnevad, et neid väärtustatakse. Tuleb siiski kindel olla, et kingitusel on praktiline väärtus ka väljaspool töökohta


  • Reklaammeeneid ei sobi kinkida igal pool ja igal puhul

Tuleb nõus olla, et reklaamtooted ei sobi näiteks sünnipäevakingituseks, kuid nende kasutusala on siiski väga lai. Kvaliteetsed ja trendikad kingitused tagavad, et kingisaaja mäletab teid. See on positiivne viis väärtustada oma töötajaid ja samuti annab tunnistust sellest, et ettevõttele läheb korda, mis temast arvatakse ka väljaspool oma ringkonda.


  • Kvaliteetsed tooted on kallid

Üsna tavaline on, et reklaamkingitusi peetakse ülearu kalliks. Neid leidub siiski hulgaliselt ka täiesti kättesaadava hinnaga. Ning kui ärikingitus aitab teil luua oma firmast hea kuvandi ja seeläbi sõlmida kauakestvaid sidemeid nii klientide kui oma töötajatega, siis kuidas saab see olla liiga kallis? Väike kulu suurendamaks ettevõtte populaarsust ei ole kindlasti liiga kulukas.


  • Reklaamtooted ei ole nii efektiivsed kui teised turundustegevused

Tegelikult on reklaamkingitused efektiivsemad kui ükskõik missugune teine meedium. Või juhtuda, et reklaami või bännerit nähes ei tunne inimesed reklaamivat firmat ära, aga nad mäletavad alati ettevõtet, kes kinkis neile vajaliku asja. Reklaam on väga lühiajaline nähtus, kuid käegakatsutav toode ei lase ettevõtet unustada. Tõhus ja toimiv reklaamtoode tõmbab kindlasti tähelepanu ja suurendab firma nähtavust.


  • Reklaamtooteid ei saa kasutada igas äris

On veel üks eksiarvamus, mis levib laialdaselt, et igale ettevõttele ei sobi ärikingituste tegemine. Küsimus on siin hoopis selles, kuidas leida asjatundlikud reklaamkingieksperdid, kes aitavad teil valida just teie ettevõtte profiiliga sobivad tooted ja seda mõistliku hinnaga.


  • Ei saa olla kindel, kas reklaamkingituste kampaania töötab või mitte

Pole üldse keeruline jälgida, kas teie idee töötab või mitte. Kui plaanite oma ettevõtte tuntust kasvatada ärikingituste kaasabil, peab sellele kindlasti eelnema strateegia väljatöötamine. Kinkekaartide või sooduskoodide jagamise kampaania tagasiside aitab teil aru saada, kui edukas antud kampaania oli.


  • Reklaamtooted pole kasutatavad majanduslanguse tingimustes

See on aga üks kõige suuremaid arusaamatusi, et reklaamkingitusi ei maksa teha majanduskriisi ajal. Reklaamtoodete kasutamine keerulistes oludes on üks vähem kulukaid ja rohkem tulu toovaid vahendeid, eriti võrreldes tavapärase reklaamiga.


  • Odavamad tooted on paremad

Te eelistate reklaamtooteid, mis ei maksa eriti palju, kuid odava träni kasutamine ei anna tavaliselt pikaajalist tulemust ei klientide ega oma töötajate puhul. Kingisaaja heidab mõttetud ja ebakvaliteetsed tooted üsna kiiresti prügikasti. Aga kui kingiks saadud toode on väärtuslik ja vajalik, siis hoitakse seda pikka aega.


  • Kõik reklaamkingituste firmad on ühesugused

See pole üldjuhul tõsi. Firmad erinevad nii oma profiililt, kui ka selle poolest, milliseid firmakingitusi nad pakuvad. Samuti on erinevad reklaamtooted – nii kvaliteedi, kvantiteedi kui ka maksumuse poolest, samuti on oluline toodetevalik. Mõned ettevõtted keskenduvad ökotoodetele ja loodussõbralikest materjalidest valmistatud firmakingitustele, teised tarnivad eelkõige tehnikakaupu, kolmandad on spetsialiseerunud firmatekstiilile või kodukaupadele jne. 


  • Reklaamtooted ei ole eriti vastupidavad 

Soovitame teil investeerida kvaliteetsetest materjalidest kauakestvatesse firmakingitustesse, et oma ettevõtet ja selle pakutavat edukalt esitleda. On terve rida tooteid, mis peavad kindlasti ajaproovile vastu, näiteks kotid, kellad, raamatud, rõivad, joogipudelid jne. 


  • Reklamtoodetest ei ole mitte mingit kasu

Kuidas on võimalik eeldada, et reklaamkingituste kasutamine ei tee teie firmat nähtavamaks või ei lisa positiivsust brändi kuvandile? Kui kasutate reklaammeeneid, jagades neid oma klientidele ja kinkides töötajatele, tugevdab see kindlasti brändilojaalsust ja inimesed ei jookse teie juurest nii kergesti ära.


  • Reklaamkingitused ei ole efektiivsed ega avalda mingit muljet

Tegelikult loob iga toode mingi mulje, olgu siis positiivse või negatiivse. Kui kingitav reklaamtoode on kvaliteetne ja inimestel on seda tarvis, siis seob see neid tugevamini teie ettevõttega ning on palju suurem tõenäosus, et nad jätkavad koostööd, ostes teie tooteid või kasutades pakutavaid teenuseid. Mida rohkem pöörate tähelepanu kvaliteedile, trendidele ja disainile, seda tulemuslikum reklaamtoodete kasutamine teie jaoks on.

Loodame, et saite sellest artiklist teadmisi ja julgustust, et kasutada oma turunduskampaaniates edaspidi rohkem ja mõtestatumalt ka reklaamkingitusi.


Veel häid mõtteid ja põnevaid ideid leiate järgmistest lugudest:

Firmakingitused aitavad meeskonda motiveerida

Reklaamkingtuste roll turunduses on tõusutrendis

Kuidas firmakingituste tellimisel säästa aega ja raha

Reklaamkingitused ja roheline mõtteviis


Jagage seda artiklit sõpradega: